torsdag 19 februari 2009

Taxen tidningen.

Idag kom Taxen ut och ni som har den kan läsa om mig och Minna. Eva von Celsing var här i börjar av Januari och gjorde ett repotage om oss. Jag är jätte nöjd med det hela och det känns jätte kul att den äntligen hamnat hos läsarna. 1 ½ sida till vårt förfogande.

Har sett idag att Minna faktiskt ändrat sig väldigt mycket i kroppen. Hon är jätte tjock :O
Såg en bild från i somras, den fina midja som hon hade då är obefintlig nu. Minna är spolformad, haha!
Iofs är det ju goda nyheter!
Hon har börjat matvägra så smått, i morse ville hon inte smaka på min youghurt alls utan ratade det helt och gick in under täcket igen.
Minna får ju hälften "Bravo-foder", som är köttfärsbiffar, och andra hälften torrfoder. Hon slickar rent torrfoder kulorna från smaken av köttfärsen, sen tycker hon att hon är klar. Knäppis!

I morron är det kalas här för mig på kvällen. Innan det ska jag hinna in till Örebro, rida Bonnie och sen fixa Saga. Eller om jag fixar Saga på morgonen kanske, så jag hinner hem innan folket kommer.
Satt på Saga idag utan att nån stod brevid, hon bara stog och sov :) Sen longera jag henne lite, mest för att träna på vad det går ut på. Till slut verka hon fatta och gjorde tillochmed halt ute på spåret.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ta med den på onsdag så jag får läsa =D

Annika sa...

Roligt att ni är med i Taxen!!!
Verkar som det är valpar på gång också...så roligt!!! Längar tills det blir bekräftat!!!

kram Annika