tisdag 10 februari 2009

Det är inte lätt att ha korta ben...

Dagen har bjudit på mycket stall och en sväng till Örebro. Jag har redig träningsvärk i ryggen sen igår, red knappa milen idag med Bonnie ändå. Hon blev rejält svettig, precis som jag. Lär väl känna att jag lever i morrn med.
Örebro gick bra, gäller att se positivt bara.
Minna har sån tur att hon får följa med "mormor" och "morfar" ut när jag är borta hela dagarna, är så tacksam för det. Skulle vilja hinna med allt, men dygnet har för få timmar, och det är ljust alldeles för kort tid. Men det är ju på väg åt rätt håll iaf.
Kladdkakan blev verkligen god, så ingen tabbe igentligen, kankse bra att ha ströbröd i smeten? Jag har snart ätit upp hela själv, det är iofs inte såå bra.

Snön är djup och Minna har inte så lätt att komma fram, men visst går det och tur är det väl att hon är tax med lite envishet i sig. För att inte bli kall om magen har hon sin fleece "dräkt" på sig :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är inte nägot stort besvär att ha med Minna.Hon är ju alltid så glad och positiv.