söndag 15 februari 2009

Karlstad.

Igår morse åkte jag, mamma, pappa och hundarna till Karlstad, närmare bestämmt Edsvalla för att fira William som fyllt 7 år! Kom fram innan lunch och Elina satt och intog gröt som inte såg allt för god ut, men hon verkade gilla det iaf. Sötan!
William fick en hockeyklubba i present så grabbarna intog "landhockeyplanen" utanför på gatan.
Vi fick världens goaste mat som Jonas lagat igår, fläskfilé, ris och svampsås! Var verkligen lyckat och sååå gott!
Tog en liten promenad/bus stund med Cassie. Hon verkligen älskar livet den hunden och jag älskar henne :)
For hem vid lunch idag. Självklart hittade mina tjejer den enda solstrimman på golvet där dom plaserade sig. Soldyrkade av hög kvalitet.

Snart ska jag ner till stallet, ska prata med Monika lite. Men först en dusch och en promenad med Minnis.
Tack för en mysig helg, jag kommer förhoppningsvis på sportlovet igen!
Kram

Inga kommentarer: