måndag 23 februari 2009

Jessica och Alex.

Dagen har vart fullproppad för min del. For till Örebro till 11 i morse, vilket är tidigt för mig. Sen träffade jag Jessica och Alex på Marieberg. Var länge sen kändes det som, nästa en månad, men var jätte kul!
Fick födelesdagspresent av både dom och Eva :) Ni är så snälla! Det hade som jag sa, räckt med en kram!

Sen for jag till Bonnie, red henne, gick hur bra som helst. Hade jätte problem i början, hon bara sprang och sprang, jobba inte för fem öre. Nu går hon däremot jätte fint och anstränger sig verkligen, känns jätte kul! Hon blev ordentligt svettig. Hon har inte blivit riden sen i tisdags, nästan en vecka sen. Är bara jag som rider, så det blir lite sporadiskt, tyvärr!

Minna har nog bara vart hemma, hon satt och gnällde i köket när jag kom hem och berättade att hon var hungrig. Hon vill inte äta så gärna på mornarna. Men på kvällen går det desto bättre.

Jag är redigt trött och känner mig helt slut i kroppen, skulle kunna somna som Tigge gjort på bilden ;)

Inga kommentarer: