fredag 6 februari 2009

Snö.

Det snöar vääldigt mycket här nu och jag grämer mig för att gå ut. Det är inte riktigt min grej det här med kyla och snö, även om det är mysigt på sitt sätt. Lite varmare kan det väl iaf bli, men då klagar jag säkert på alla leriga hästhagar och grusiga hundmagar.
Vi har tagit trimningen lite pö om pö och det är inte allt för mycket kvar på Minna, men gud vilken päls :O Har aldrig vart med om någon som har haft sån tät päls som hon, måste sitta trehundra strån i varje hårsäck, nästan iallafall.
Minna ger sig inte med tjatandet om maten, hon är dock inte så sugen på morgonen och kan gärna vänta ett tag. Men sen sätter allt igång, hon sitter på mattan i köket och smågnäller och skäller hela dagarna.

Dagen kommer nog endast bestå av hundpromenad och stallet för min del. Kanske att jag får se nytillskottet ikväll, hoppas!

Inga kommentarer: