onsdag 4 mars 2009

Örebro.

Har tagit bilder på Minna idag men hittar tyvärr inte inladdningskabeln så det får vänta en stund. Efter våran morgon promenad i morse (läs lunch) så rejsa hon in, och vi har ett trappsteg i hallen. Hon fullkommligt krascha in i det, antar att hon tar i lika mycket som hon brukar göra men nu när hon är mycket tyngre räcker det inte lika långt. Minna verkade oberörd av det så det var nog ingen fara. Vi får väl bygga en liten ramp där så hon kommer upp senare.
Tror jag åkt på nån sorts magsjuka, idag när jag var in till Örebro fick jag så grymt ont i magen så emellanåt trodde jag att jag skulle svimma. Det försvann ett tag men nu har jag ont igen. Får se vad det utvecklar sig till.
I morrn är vi hel lediga jag och Minna, blir nog några kortare promenader och lite mys. Stallet så klart men det räknas knappt :)


Mirka och liten liten Minna gosar i min säng.

2 kommentarer:

Jill Agelin sa...

Hoppas att du mått bättre idag! Krama om din lilla tjockis vovve!

Anonym sa...

Väntar på att det ska komma in tjockisbilder på Minna. :D

Hon måste se ut som en korv nu!

Ska bli underbart att se när valparna kommer också. Det finns seriöst inget sötare än taxvalpar (strävhåriga!).

Sambon har tjatat länge nu om att vi måste skaffa tax (som han är uppväxt med), och det får väl bli någon gång när vi inte har lika många hundar.