torsdag 26 mars 2009

Liten uppdatering.

Minna har det riktigt tungt just nu, och jag önskar att dom tittar ut snart. Orkar inte vänta, ser hur jobbigt Minna har det, hon andas så häftigt hela tiden. Men dom kommer väl när det är tid för det helt enkelt, men jag är otålig och redan jätte trött. Får springa hela nätterna med den lilla damen, hon ska ut och kissa varje timme.

Fick iaf några timmar i stallet idag, var jätte skönt att komma bort. Vi lästträna unghästarna och Saga var så duktig!! Vi åkte ett varv på gården och sen lasta ur, blir så imponerad av henne, hur hon ändrat sig så som hon gjort. Hon är helt enkelt underbar!
Monika och jag körde en sväng först så jag fick testa på hur det var att köra med släp, backa och dona lite, gick väl rätt så bra men jag vill att det ska vara perfekt dirket.

Nu ska jag gosa lite med Minna och sen kankse det blir en promenad med Tindra som bor hos oss just nu. (Min brors labrador).

Inga kommentarer: