söndag 1 mars 2009

Hemma.

Nu är Minna och jag hemma igen efter en riktigt mysig helg i Borlänge. Vart riktigt toppen att få träffa bror med familj. Vi firade både mig och Daniel med tårta och ljus, hela baletten! Finns diversebilder från vårt helg-mys på www.gronbergagelin.blogspot.com .
Dröjer inte allt för länge innan jag träffar dem igen, endast 9 dagar :)
Stack direkt ner till Saga och kolla till henne när jag kom hem, sen ut till Bonnie, vilket jag hade lovat, det är kul när jag väl är där men det sitter ganska långt in att verkligen åka. Sen var med filmkväll hos familjen Pettersson-Ljung med stallfolket. Var helt okej :) Nu ligger jag här i sängen med min snart höggravida hund ;) Hon är stor nu, undrar vart det kommer sluta.. Ska verkligen försöka få en bild, jag som träffar henne nästan dygnet runt ser att hon växer från dag till dag, då går det rätt fort ;)

I morrn vid 11 har jag möte i Örebro, sen blir det förhoppningsvis Veterinärbestiktning, om han nu har tid.

Inga kommentarer: