lördag 11 juli 2009

Utställnings-tips.

Vi är igång på riktigt. Minna och jag har både sprungit igår och idag. Idag hängde även pappa och Tigge på. Känns bra.
Håller på och planerar in vilka tävlingar jag ska anmäla oss till.
Först blir det nog en utställning, 1/8 i Sala. Funderar på att ställa både Minna och Molly, riktigt nyfiken på hur domaren tycker Minna ser ut nu. Molly blir det mest på kul. Gratis dessutom.
Tipsar alla valpköpare om att VlTK-valpar bedöms gratis på utställningen!
Men det blir att jag får åka själv isåfall, mamma och pappa ska åka på nån semester. Har inte varit iväg på utställning själv förut, har inte bestämmt mig riktigt än. Skulle dock vara kul att åka.
Viltspårprov den 23/8 i Stjärnvik med Minna. Spårningen har legat nere ett bra tag, enda sen SM i höstas faktiskt. Men hon kan sin sak så det blir att lägga ett träningsspår innan bara.
Utställning i Biby blir det i september, inte så långt härifrån.
Drevproven har inte kommit ut i Taxen än, så där får jag lugna mig lite, SM är iallafall spikat, så klart!!

Inga kommentarer: