måndag 6 juli 2009

Doris.

I fredags åkte jag, Minna och Molly till Norrmansö, Doris och hennes familj. Resan upp gick rätt så smärtfritt men jag har aldrig kört trefiligt och det var ju en ny upplevelse. När jag kom fram var jag alldeles skakig, specielt efter båtturen ut till ön. Jag tycker verkligen det är läskigt att åka båt men efter några turer så har jag nog övervunnit den värsta rädslan. Doris hade det jätte bra och var sig lik, älskar mat och gör allt för den. Hade mer än gärna tagit med mig henne hem igen men det fick jag inte lov till, konstigt nog ;) Valparna busade mest hela tiden, när dom inte sov.
På lördagen åkte vi vatten Scooter, hur häftigt som helst, om möjligt skakade jag ännu mer efter den turen men shit vad skoj det var!! Sen åkte jag och Simon ring efter scootern, nått jag aldrig gjort förut heller, ramlade av två gånger men det var så skönt i vattnet så det gjorde inget.
Igår Söndag åkte jag hem och efter ett par timmar kom min äldsta bror och hämtade mig, följde med upp till Borlänge där mina bröder och familjer ska vara tillsammans några dagar. Studiobygge står på schemat. Resten kommer i morrn, då blir det full fart.

Bilder från Norrmansö kommer senare i veckan.

Inga kommentarer: