söndag 3 maj 2009

Sammanfattning.

Gårdagen var tung för oss alla. Många tårar föll men också många skratt och skämt mitt upp i all sorg. Det var en väldig fin begravning för vår älskade Farmor! Efter det var det minnesstund och macka, jag var bara kvar en stund för att sen åka hem och lösa av vår valp-Nanny Hannah. Jag hann sova några minuter för att sen gå bort till farfar och äta mat tillsammans med alla släktingar. Vi alla var nog totalt slut sen, spänningarna släppte och ja, ofattbart att jag inte har någon Farmor längre...

Tur att vi har valparna mitt upp i allt, det lättar kan jag lova, dessa små underbara ting, som ger oss så mycket glädje. Det kommer bli svårt att sälja dom sen, mycket svårare än förra gången. Tycker om alla så mycket och dom är så grymt härliga!
Därför väljer vi deras hem med väldig noggranhet, dom ska få det bästa!

Valparna är ute minst två gånger per dag på gräset och busar, om det är varmt sover dom ute i sin bädd med tak över. Dom älskar det!

Snart kommer en valpköpare och hälsar på så jag ska gå och fixa lite, vi har precis kommit in från skogen där vi grillat hela familjen som bor nära.

Inga kommentarer: