måndag 15 juni 2009

Värmland.

Igår kom Minna och jag hem från en mini semester i Värmland. I torsdags åkte vi till Edsvalla, jag följde med och hämtade William på skolan och sen gick vi hem till dom. Min bror kom hem efter 4:a nån gång och vi kollade på film på kvällen. På fredagen skulle jag möta upp Monika, Björn, Linnea, Katta och Tom ute i Monikas mammas sommarstuga. Jag jobbade hos Monika i 2 år och nu har jag min häst där. Hade det tok mysigt, vi badade, bastade, skrattade, mös, åt god mat och hade det allmänt jätte bra! Lördagen tillbringade vi alla utom Monika i Karlstad. Monika tog hundarna och gick en led utanför Molkom.
Verkligen haft det jätte bra, Minna också! Så skönt att hon kan vara lös, lukta på det hon vill, men självklart med uppsyn för annars är råddjuren allt för spännande.

Inga kommentarer: