söndag 26 april 2009

Ny design.

Lite ny design på bloggen när det närmar sig sommar. Får se om den blir kvar ett tag, vet inte om jag blev riktigt nöjd.
Igår var den första valpköparen här och hälsade på. Kändes jätte bra och en liten tik ska få flytta till Tommy och Barbro i Dingle. Vi får sen vem det blir, finns ju en del och välja på :)
Minna börjar tröttna på dom små lite, dom börjar få tänder och dom tvekar inte att andvända dom, än har inte alla kommit fram men den tiden kommer väl den med. Stackars Minna, Mirka och Tigges öron då!
Jag är ordentligt förkyld och rösten håller knappt. Skulle ner och handla på Granngården här i stan, stackars kassörskan hörde knappt vad jag sa när jag skulle ha svar på en fråga. Inte lätt att göra sig förstådd utan röst.

Nu ska jag inta sängläge, man blir väldigt trött av att vara förkyld, ha valpar, häst och 3 vuxna hundar :)

1 kommentar:

Lena sa...

Den här sidan blev mer "sommrig".Jätte bra tyccker jag.Kramar i massor mammma.